Merhabalar kizlar🌸bebegim Böyle değildi. 3 gundur gunduz uykulri 15 25 dk ama bölünerek ve huysuz. Gazı cikiyir kaka yapiyir karni tok anlayamiyirum 😏sizce neden ve Siz gündüz kaçar uyku ve kaçar dkk yatiriyorsunuz anneler 🌸biz 70 günlük olacağız yarın ve hala 1 saat sonra uyku uyumak istiyor uyuyamadigi içinde huysuz😏tavsiyelerinizi bekliyorum 🥰