Tam o vicdan azabı noktasındayım. Hamilelikte hoc içmedim ama şu an emzirirken zararlarını bile bile günde 1 2 içiyorum. Her gün bugün asla içmeyecegim diye söz vererek başlıyorum güne. Yoğunlaştığım için sanırım olmuyor. Anlık bir bakmışım içiyorum. Çok can sıkıcı bir durum. Umarım günde 1 2 tane süte gecmiyordur. Umarım…