Canım bizde şuan 53 günlüğüz ilk 2 hafta bende tıpkı senin gibiydim gece 3 ten 5 e kadar hırpalayıp uyandırmaya çalıştırdığımı bilirim çok zor bi annr için her seferinde oturup ağlardım bizim sarılık da 8 civarı çıkmıştı ama çok şüküt atlattık geçti şuan uyumuyor bile mümkün olduğunca altını değiştir uyanmıyosada ayaklarının altını gıdıkla ısrarla son anda ağlayıp uyanıyor memeyi tutuyor zaten