Demet_k ya niye gidiyosun ki canım zayıflamaya başladım yaza girerken kilo verdim o kadar güzel sıkılaşarak verdim ki kalçam falan aşırı güzeldi bir arkadaşımla aynı kilodaydık bi onu bi beni görmeliydin ona asla 57 demezdin o 70 gibi dururken ben 57 gibiydim Ebru şallı pilates açtım youtubeden 40 dakika pilates yaptım lastik aldım o çok işe yarıyo ben hiç gitmem öyle pilatese falan evde kendi işimi görüyorum