Ben bu konuda çok dertliyim 18 aylık olucak ama psikolojim de sabrım da çöktü diyebilirim bizimkide keşfetmişti hiç tepki vermedik görmezden geldik hep dikkatini dağıtmaya çalıştık ama yapmaya devam etti ben çocuğuma kendim baktım hep destek veren eşimden başka kimse yok aileler burada değil hiç destek olmadılar zaten 7/24 onunla oynuyorum ilgileniyorum ne yemek ne temizlik yapıyorum diyebilirim yani kendimi ona adadım ona rağmen böyle. Birde bizim ki öyle mama sandalyesinde falan da değil artık uyku öncesinde yapıyo herşeyi denedim ama tam yatırıyorum mesela uyuyo dalıyo aradan 10 dk geçiyor uykudan kalkıp yapıyor yine yapıyor dalana kadar bunu tekrar ediyor dağıtmak için neler yaptıysak hepsini farketti o yüzden artık uyuyor gibi yapıyor yada gerçekten uyuyor bekliyoruz ya bildiğiniz aradan 10-15 dk geçiyor kameradan bir bildirim geliyor bi bakıyoruz kalkmış sürtünüyor birde ses çıkartıyo bazen tekrar yatıyor ağlamaktan helak olduğum günler oldu ilk farkettiğimizde doktoruyla konuştuk normal tepki vermeyn diyor vermiyoruz da ama uykudan önce alışkanlık yapmış mama içmeden uyumaz ya bebekler onun gibi yapmadan uyumuyor uzun oldu helal edin ama çok dolu ve çaresizim bu konuda