Oğluşum 4 ayı bitirdi, kontrole götürdüm. Genel durumumuz iyi. Göbeğinin sağ alt kısmında çizgi halinde beyaz lekelenme gördüm bir hafta önce. Takip ettim büyümedi gördüğüm gibi duruyor. Bunun için doktorumuz cildiyeye sevk etti, cildiye doktoruda nood (mor ışık) ışıkta baktırmalı istedi. Gittim baktırdım ve leke mor ışıkta gözüktü. Hipopigmentasyon imiş. Kısmen vitiligoymuş. Cildiye doktoru hipo türlerinin zararının olmadığını söyledi ama yine de içimde kuşku var. Biodermanın nemlendiricisini alıp günaşırı sürmemi söyledi. Çocuk doktorumuz ise pipimize de baktı ve pipisinin kısa olduğunu, ileride sorun olabileceğini, başka hastalık belirtisi olabileceğini söyledi. Kilomuzda ayımıza göre oldukça fazla 9,5 kiloyuz🧿 pipi kısalığı ve kilo için ise endokrinolojiye sevk etti. 23 eylülde muayenemiz var. Korku ile bekliyorum ve üzülüyorum 😔 bu gibi durumlarla karşılaşan var mı biz pipi kısalığını kiloya bağlıyorduk ama doktor öyle deyince üzüldük 😔😔