Merhaba kızlar oğlum bugün 17 günlük oldu. İki gündür benimle. Göğsüm o kadar çok acıyor ki krem kullanıyorum ama hiçbir faydasını görmedim. Emerken resmen gözümden yaş geliyor kesiyorlar gibi hissediyorum. .😭 Bebeğim de sadece meme de durmak istiyor doyuyor mu doymuyor mu emin değilim. Yatağına koyuyorum ağlıyor kucakta ağlıyor altını alırken ağlıyor. Göğüs ağrısı için başka ne yapabilirim 😔 göğüs kalkanı almayı düşünüyorum ama işe yarar mı bilmiyorum. Evde başka neler yapabilirim