Kızlar dün doktora gittik rutin kontrol için ama takipli olduğumuz doktor değildi alerji için ilaç yazdı ama alamadık nöbetçi eczane bulamadık yeşil katı kanın normal olmadığını vs söyledi alerjik bi bebek demişti doktor dedik evet doğru dedi yumurta yoğurt falan tattırmadın mı dedi hayır dedim garipsedi bazı şeylerden de bahsettim pek bişey demedi ilk vericeğin şeylerde tadımlara devam et dedi doktora giderken arabadayken bebeğimin yüzünde sivilce gibi bişey çıktı bu ne dedim böcek ısırmıştır dedi arabadayken oldu ve ara ara çıkıyo dedim bişey demedi öksürüyodu bebeğim doktorun yanında da öksürmesine rağmen yoo öksürmedi dedi bizde öksürdü ya 2 3 kere dedik beni rahatsız etmedi dedi yani ne sorsak yarım yamalak cevaplar verdi anlamadım gitti 🤦♀️ Koyu yeşil katı kaka normal mi ? Bi de alerji için ilaç kullanan var mı ? Bilgilendirir misiniz beni ?