Veragillerden ben internetten bularak sütsüz yumurtasız bir tarif yaptım ama kek gibi oldu yumuşak yani bisküvi gibi değil bide şekil vermek çok zor oldu yamuk yumuktu hepsi tadını beğendik bebiş yemedi meyveye kattım, eline verdim attı hep, eşimle biz yedik hepsini :) isterseniz yazıyım tarifi deneyin