Merhaba kızlar cuma günü sezeryan ile doğum yaptım. Beneği küveze aldılar hiç emziremedim. Dikişlerim hala çok acıyor ayağa kalkmakta zorlanıyorum idrarımı yaparkende sancım oluyor normal midir. Birde sütü sağmaya çalışıyorum damla damla çok az geliyor enjektörü bile doldurmuyor. Ne yapmalıyım