Kızlar artık gerçekten çok yoruldum bebeğim 48 günlük ilk üç gün sütüm gelmedi bebeğim sarılık oldu ve mamaya başladık daha sonrasında göğüs uçlarım yara oldu silikon uç kullandım ve onunlada tam çekemediği için meme reddi yaşamıştım o yüzden devamlı sağım yapıyordum ve sütüm gerçekten çok boldu. Mastit geçirdim göğüs ucu yaralarım iyileşti derken bebeğim emiyor ama beş dakika durduktan sonra sinirleniyor kendini çekiyor ucunu emmmeye calısıyor ve yeniden yara oldu sayılır uçları çok hassaslaştı ve ağrı sızı yapıyor lütfen tecrübeli anneler ne yapabilirim sütümün artması için bazen ağzında emerken hiç süt görmüyorum bile ve çok üzülüyorum herkes bir şey söyleyip duruyor