Kızlar selam
Oğlum 2 kez kalp 2 kez beyin apsesi ameliyatı geçirdi
Süreçlerinden dolayı tahmin edersiniz herşeyi geç ilerliyor yürümesi ayağa kalkması da 17 aylıkken olmuştu
Anne baba mama dede gibi sürekli konuşmaya çalışıyor ama bu kadar
Aşırı sinirli sinirlenince kendine vuruyor ha bire
Dil gelişimi geriliği için özel eğitim alıyoruz
Sizlerde gelişimi nasıl?
Birde beslenmede çok zorlanıyoruz maalesef 24 aylık olacak bir ay sonra hala püre yada rende yiyor kendi kendine yemiyor canının istediklerini yiyor sadece elinde işte ekmek simit kaşar bisküvi
Konuşmaması halen çok kafama takılıyor sadece 🥹