[silindi] sen yemeğini ye canım gazlıysa öyle de böyle de gaz oluyor yani. Bebeğinin ayaklarını sıcak tut masaj yap mutlaka güneşe çıkar uygun saatlerde kanguruya giriyorsa onda taşı yürüyüş yaptır. Ne yaparsan yap tamamen gitmez sancısı azalır tamamen zamanla geçecek. Bizlerin bile bu yaşta oluyorkwn ufacık çocuk ne yapsın ☺️