Bircaykoyicelim çok şükür ben bu süreci çok kolay atlattım , tabi dediginiz gibi iki üç gün memeye doğru atılıp başını sürtüp ağladı ama üç günde atlattık biberonada alıştı , 9 ay kana kana anne sütü aldı , ciddi bir rahatsızlık durumum var sırf o emsin diye 9 ay ilaç kullanmadım ama Tahlillerimi yaptirdigimda doktorum çok kızdı yeniden ilaca başlamamız gerekti ve kesmek zorundasın emzirmeyi dedi , Rabbime sukur dolu dolu 9 ay emzirdim hiç bir damla emmeyen bebekler var dedim kendime