Anneler lütfen yardima desteginize ihtiyacim var aranizda cok yeniyim ve buraya yazmak sizlerden yardim destek almak istedim.. belki vardir aranizda sizinde benim gibi cocugu olan ..
1 bucuk yaşında oğlum var dogdu dogali surekli aglama krizleri geçiriyor. Bebek dedim aglar dedim olduk 18 aylik halen aglama kriz nöbetleri devam ediyor surekli aktivite surekli parkla oyunlar oynuyoruz ablasi ile.. sürekli oyun halindeyiz. Arkadasima kahve icmeye orurmaya gidiyorum 1 dkka musade etmiyor o kahvede oyle kaliyor ve eve donmek zorunda kaliyorum. Hic bir arkadasima gidemiyorum gittiğim dakika yaninda olsam bile aglama krizi tutuyor ve asla susmuyor. Bebekken aglar aglar susar dediler bu cocuk susmuyor.. biraz önce kapali oyun parkina gittik envayi cesit oyuncaklar herkes vardi ve oglumun yas grubları olan cocuklar vardi cocuk . Herkesin cocugu oyun halindeyken benim oglumun aglama krizi tuttu ablasi surekli oynamak istedi ben gittim yanina olmadi eve donmek zorunda kaldik.. eve geldik ve yatagina odasina götürdüm ve yatagina koydum , suan yaklaşık 35 dakikadir hic susmadan ağlıyor ve yanina gitmiyorum. Ben ne yapacağım nasil yapacagim bilmiyorum. Her gittiğim yerden geri eve donmek zorunda kalıyorum ne arkadaslarimla ne esimle ne kizimla bu durumda ilgilenemiyorum cocugum hep ağlıyor hep ağlıyor susmuyorrrr !!! Ne olur yardim edin , defalarca doktora götürdüm hic birseyi yok huy etmis dediler geri gönderdiler. Huy etmis tmm anladik ama bir cocuk ne kdar ağlayabilir benim cocugum neden susmaz neden sakinleşmez…