sr_ky Merhaba kizlar. Kızım bir ay sonra 3 yaşında olacak. Yaklaşık 3 ay önce tuvalet eğitimine başladım. Çişini söylüyor o günden beri ama kakasını bir türlü söylemiyor. Başına gelen var mı bu durumu aşan?? Bana da yol gosterir miziniz?
Egeasaf sr_ky 10 gündür bizde eğitim veriyoruz kakasını olduğu yere yapıyor söylemiyor çitle sıkıntı yok ne yapacağımı bilmiyorum 😒
Hipotalamus16 sr_ky aynı biz ,ilk hafta çişimizi hallettik 3 aydır kakasını söylemiyor ,dışarıda çok zor oluyor devamlı çöpe atıyorum mecburen nasıl düzelir bilmem
sr_ky Egeasaf Allah yardımcımız olsun valla. Günlük sanki Bez değiştirir gibi iç çamaşırını değiştiriyorum. Evde hallediyorum ama dışarıda zorlanıyorum
Birfincankahvee Benimde oğlum 3 yaşında kakasını söylüyor çişini olduğu gibi yapıyor 😊 ne yapacağımı şaşırdım bezden de kesemiyorum
Birdunyameselesi Hipotalamus16 aynen bizde de aynı durum var artık doktora yani pedagoga gitmeye karar verdim tam anlamıyla 2 aydır tuvalet eğitimini tamamldik gece bile kalkıp çişini soyluyo tuvalete gidiyoruz ama kakayi kesinlikle tuvalete yapmıyor yani 2 ayda belki 3 kere falan yapmıştır. Ödüllendirme yaptık stickerli kağıtlardan aldık yok bebeğini tuvalete kaka yaptırıyoruz anlıyor bakıyor her şeyi konuşuyor hiçbir sıkıntı yok ama bile isteye kakasını külotuna yapıyor artık ağlama krizlerine giriyorum çaresizim
Birdunyameselesi Atesbebek çok şükür çözdük canım yani bizimki tamamen psikolojikmis ve hem doktor hem kreş hemde biz destekledik 1 haftada çözüldü
Atesbebek Birdunyameselesi ya bende doktora götüreceğim bu hafta . Özele mi gittiniz. Ben devletten Bi doktordan randevu aldım ama kaka kaçırma ile falanda ilgileniyormus . Umarım ilgilenirler 😣
Birdunyameselesi Atesbebek pedagog ile görüştük bu konularda uzmanlık alanı olan birine gitmenizi tavsiye ederim çünkü konu sandığınızdan daha ciddi
Atesbebek Birdunyameselesi bisey sandığım yok hanımefendi zaten . Umarım ölümcül değildir. Nasıl bir yorum anlamadım yani keşke bu kadar demotive bir yorum yapacağınıza biraz daha açıklayıcı bir şey yazsaydınız.