Kızlar merhaba size bişey danışmak istiyorum biz gurbette yaşıyoruz antalyadayız burda kimsemiz yok ben ve oğlum sürmeli yalnızız gidecek hiç bir yerimiz yok, avmye falan gidersek gidiyoruz arada bir deniz park vs ama bunlar yeterli gelmiyor, oğlumla memlekete gittiğim de çok mutluydu orda ortam kalabalık sürekli evden çıkıyorduk çocuklar vardı ve mutluluğunu yüzünden anlıyordum ama şimdi eve kapanıp kaldık bu duruma çok çok üzülüyorum, oğlum için yarım gün kreş düşünüyorum bende onunla gidip geleceğim onu tek bırakmayacağım hani sadece her gün evden çıksın ve arkadaş edinip güzel vakit geçirsin istiyorum çalıştığım için yada kafamı dinlemek için istemiyorum böyle bişeyi. Ama sizce 2 yaş kreş için çok mu erken lütfen tecrübelerinizi benden esirgemeyin özellikle gurbette yaşayan kimsesi olmayan çocuklu anneler