Ya kızlar ebe kolunun şişebileceğini söyledi ama şişmekle kalkmadı sadece bu kızarıklıkların olduğu yer cayır cayır yanıyor ve çok kızarık durmadığı için çekemedim pekte belli olmadı ama bu ne böyle sonuçta son doz bi aşısıydı daha önce böyle bişey olmadı şimdi anlam veremiyorum oğlumda oldu zamanında bu aşıyı 2 sene önce yani ebe hiç kolu bile şişecek demedi ki şişmedide şimdi bakıyorum burda çoğu aynı şeyi yaşamış.
alerjik bünyelerde böyle olabiliyor yazıyor internette kızım bir kez alerji geçirdi ama şuan o yediği şeyi yesede bişey olmuypr bütün alerji tedtleri yapıldı deri +kan olarak temiz çıktı alerjisi yok hiçbişeye normal mi bu durum bide hatırladığım kadarıyla bu aşı ağız kol bacak olarak değilmiydi ağızdan vermediler bize birtek sağ+sol kol vuruldu o kadar uzun olduysa kusura bakmayın napıcamı bilemedim
