Oğlumun 6 aylık olmasına 10 gün var. Kucağımıza alınca kafasıni hep yere dikiyor yerde dikkatini çeken şeyler olduğu için. İsterse çok güzel kaldiriyor başını dik tutuyor ama bu şekilde yere doğru bakınca ek gıdasını nasıl vereceğim ilk aşamada. İlk aşamada yoğurt kabak havuç vs tadımlık vereceğim biliyorum. Peki bunları dik bir şekilde oturtup vermek zorunda mıyım? Yatarak versem olur mu en azından tadımlık ayında. Siz nasıl verdiniz. Direkt mama sandalyesine mi oturtdunuz. Mama sandalyesi de almadık henüz