SevgiSelim14 Mama sandalyesi aldık bebeğim 6 aylık ne kadar oturmalı acaba ? Beli ağırmı ki düşünmeden edemiyorum 5 aydan beri desteksiz oturtabiliyor tabi kısa süreli oturtuyordum. Beli ağırsa tepki verir demi. Cok pimpirikliyim 😪
SevgiSelim14 SevgiSelim14 minderi var mama sandalyesinin ama sanki ince gibi sizin minderleriniz de mi oyle. Yoksa yeni alayım mi ?
TheBaby SevgiSelim14 Canım mama sandalyesini ek gıda sürecinde kullandığımıza göre yemeğini bitirene kadar oturabilir
cahillesohbetikestim SevgiSelim14 yemeğini yiyene kadar oturturum hep 6 aylıkken başladık şuan 7ö5 aylık biraz daha arttı oturma süresi ilk başlarda kalın minderi vardı e bebekten aldığım onunla oturuyordu şimdi minderi de kaldırdım
SevgiSelim14 TheBaby ben mutfakta is yaparken beni izlemeyi seviyor yerlerde sürünüyor falan mutlu ama ben üzülüyorum böyle örümcek de almadım zararlı diye tabi belli bi sure sonra mizilamaua başlıyor. Galiba örümcek te alicagim kısa süreli oturmak kaydıyla yoksa zapdemiyorum cok hareketlendi
TheBaby SevgiSelim14 Bende kullandım 2 çocuğumda hiç yalnız bırakmadım. Zaten kendileri sıkılınca bırakıyor. Kızıma 5 aylıkken aldım. 8.aydan sonra binmedi. 1 yaşına girmedende yürüdü