Sunsam-44 Hanımlar bebeğim 9 günlük bana göre güzel emmiyor sütüm de var sonrasında ayaklarını karnına çekiyor ve uyumakta zorlanıyor gaz mı var sizce doktoru aç kalıyordur ondan dedi 9 günlük bebekde gaz olmaz dedi bende süt sağdım emzirdikten sonra verdim 3 şırınga ama yine aynı ayaklarını karnına çekiyor uyuyamıyor
Asafveannesi1 Sunsam-44 canım bizim 10 günlükken başladı gaz olabilir kimin erken kimin geç başlıyor karnına çekmesi gaz ama çünkü 9 günlük bebeğin midesi zaten küçük bir de en sevdikleri şey uykudur gazı olamasa rahatça uyur
Asafveannesi1 Sunsam-44 inşallah kolik olmaz çünkü kolik bebeği susturmanin hiç bir yolu yok bunu doktorlar söylüyor ben neler çektim bir ben bir Allah bilir kucağımda morarir kalırdı 😭
Dondurmalikahve Sunsam-44 Ayaklarını karnına doğru çekiyorsa gazı vardır kendiniz rezene ve kimyon tüketin sütünüzden geçer bebeğinizin ayağını karın bölgesini sıcak tutun elinizle sırtına vurarak hatta ayakta hafifçe hoplatarak gazını çıkarmaya çalışın karnına gaz masajı yapın. Doyup doğmadığını çişli bez sayısından anlayabilirsiniz Bir de bu zamanlarda doğum kilosuna ulaşması gerek doğum kilosuna ulaştıysa yeterli bir de 5 sayısı ortalama 5-6 adet olmalı.
TheBaby Sunsam-44 Canım youtube dan doğru gaz çıkarma yöntemini izle çok faydası oluyor. Bence de gazı var. Yukarda arkadaş çok güzel açıklamış
Suheylacihan Sunsam-44 biogaia gaz damlası değil probiyotik , bağırsak düzenleyici. Yanına başka gaz damlası kullanmak gerekiyor
Sunsam-44 TheBaby baktım çok izledim hepsini yapıyorum çıkıyor kaka da yapıyor sonra emziriyorum memeyi artık kendi bırakıyor gazını çıkarıyorum ağzından geyiriyor sonra yerine yatırıyorum aynı bacakları karnına çekiyor ve ağlıyor ama ara ara
Asafveannesi1 Sunsam-44 dua ediyorum 😄 denemediğim hiç bişey kalmadı tam iki aydır gözüme uyku girmiyor ne yaptıysam olmadı bizim ki kolikti o yüzden ise yaramadı ama siz bir deneyin gaz damlası en etkilisi sab simplex biogaia ikisini kullanın kimyon çayı için yemeklerinize kimyon atın hakiki zeytinyağı elinizde ısıtın masaj yapın bacaklarını dizlerine çekerek çıkarıyorlar videolara bakın şu bizde işe yaradı beyaz gürültü açın dinletin bizimki öyle uykuya dalıyor
Suheylacihan Biz 10 günlükken doktora götürdük gazdan şüphelenmiştim. Gerçekten de öyleymiş doğum kilosuna ve şimdiki kilosuna baktı. Baya toparlamış artık gazlanmaya başlamıştır demişti. Bizimki ilk doğduğunda kilo vermemiş almıştı çünkü. Sonra biogaia ve sab simplex verdi. 10.günden beri kullanıyoruz. Şuan 55 günlüğüz biraz rahatladı. Muhakkak gazını çıkarıp yatırın karın masajı yspın sırtıbı sıvazlayın
Ytn Gaz bebeklerde doğduktan 2 hafta sonra başlıyormuş ama ayaklarını çekiyorsa gaz anlamına gelmiyor benekler anne karnı posizyonunda kalmaya çalışırlar oda olabilir ağlamasını gözlemleyin gaz ile acıkma farklı oluyor
iffet Tabiki gazı var, gaz masajı, ılık duş iyi gelebilir. Çok zorda kalırsan gaz damlasını verirsin, kendi yediklerine kimyon kat aşırı faydası oluyor.
Sunsam-44 Asafveannesi1 ay peki nasıl idare ediyorsunuz bebek uyuyor mu benim uykusuzluğum önemli değil doktor bana metsil dedi var mı kullanan
Sunsam-44 Asafveannesi1 ay peki nasıl idare ediyorsunuz bebek uyuyor mu benim uykusuzluğum önemli değil doktor bana metsil dedi var mı kullanan