Yeğenime 11 aylıktan 3 yaşına kadar öyle bakıldı hep
Gelinimiz çalışınca
Haftada 2 gün annanesinde
3 gün babaannede kaldı yeğenim
Zorlukları eksileri de var
Ama çocuk alışmıştı artık uzun kalmak istemiyordu sıkılıyor diğer tarafı özlüyordu
Çabuk konuştu mesela iki tarafı da çok sevdi hep
Şimdi 3 yaşına girdi kreşe başladı artık çünkü bayadır sıkılıyordu çocuk küçükken yine oluyor ama büyüyünce daha zor bence