mirkus0408 Arkadaşlar selam, 1 aylık bebeğim var, sünnet ettirmek istiyoruz, gittiğiniz,memnun kaldığınız, önerebilceğiniz doktor var mı acaba
TheMomm mirkus0408 Geçen gün arkadaşım menemen devlet hastanesinde yaptirdi genel cerrahi doktoruna baya da memnundu
161525 mirkus0408 ege sünnet kliniğinde yaptırdım 3 aylık falandı hem cerrah hem çocuk doktoru var orda
poyrazveannesi mirkus0408 bizde 3 aylikken izmir sünnet kliniginde Doktor Melih Beye yaptirdik çok memnun kaldik ilgili ve her souya cevap veren anlaisli bir doktor tavsiye ederim yerleri bayraklida
EkiminAnnesi mirkus0408 merhaba biz 4,5 aylıkken yaptırdık Op.Dr. Ali Çiftçi özel kliniğinde. Arayarak fiyat sorabilirsiniz biz 1400 liraya yaptırmıştık Şubat ayında. Memnun kaldık bir sorun yaşamadık. Sünnete gitmeden anestezik krem sürdük ve uyuşturmak için atılan iğneyi bile hissetmedi hiç. Yeri Bayraklı Adliyenin orada, Ege Plaza da
161525 mirkus0408 1 2 hafta önceden tarih aldım şu an 8 ay 24 günlük oldu oğlum 3 aylık falandı yaptırdığımızda
Bedriyesyn Çamdibi Yedigün tıp merkezinde adil hoca var 3 aylık oğlumu sünnet ettirdik tavsiye üzerine çok memnun kaldım sadece eve gelince 3-4 saat huzursuz geçti sonra normale döndük kesinlikle tavsiye ederim