Kızlar emzirmem bitince küçültme yaptırmak istiyordummm takii fiyatlarını duyana kadar ve ben yaptırana. Kadar artmasını da düşünürsek benim iş yaş 🤨 Dün bi dr ile konuştum, emzirme bittikten 3 ay sonra yapılır süt gelmiyorsa dedi herşey iyi güzel fiyatı nedir dedim 45 bin demezmi :)))
Ya ben yaptırnana kadar 60-70 olur bu
İnşAllah bebeğim plastik cerrah olurda o yapar bana artık🤪