Ikizlercan canım benm bebeğimde uykuya dalarken aynen öle sıcrıyor. Ben de kundak yap ayı denedim ama sıcağı hic mi sevmiyor oyuzden yapmadım. Careyi yan yatırımakta buldum. Öle maşallah cok güzel dalıyor. Şimdide öle alıştı sürekli sağ sol döndürerek yatıyorum hep öle uyuyor👍🏻