Kizlar bugun 6.günüm yarin bebek kontrolüm var gitmisken kendi doktorumada dikis kontrolu icin gitmek istiyorum ama erken mi der daha birde bandimi cikarmadim siz ne zmaan sezeryan dikis bantlarinizi cikardiniz cikarip bisey surme dediler dus al sadece dendi korkudan cikaramiyorum