Merhaba hanımlar
Bebeğim 1,5 yaşında . Aşırı derece de memeye düştü 10 dk arayla emiyor desem yalan olmaz. Yarın göreve başlayacağım İçin bakıcıda kalacak . 2 gün bakıcı 2 saat baktı sürekli anne meme diye ağlamış. Bakıcımız geçen seneden tanıyoruz aslında . 2 aylık yaz tatilinde unutmuş bebeğim ve bana çok bağlandı. 3 gündür memeyi bıraktırmaya çalışıyorum . Memeyi boyadım gene emdi . Salça sürdüm gene emdi. Acı sürmek istemiyorum . Bunu bir yolu var mı acaba. Tecrübelerinizi yazar mısınız . Ben okuldayken nasıl duracak inanın çok moralim bozuk alışmazsa diye