gamzeyalcin 12 günlük bebeğim var emzik almıyor tükürüyor sanki midesi bulanıyormuş gibi. Önerisi olan var mı?
mombunny gamzeyalcin benim ilk kızım zor tuttu ama vazgeçmedim 😅 aventi tuttu şuuan 2 yaşında hala emiyor emziği malesef
mombunny 2.kızım da hemen tuttu emzik emesi varmıış ama baby plus almıştım avent muadili. Avent pahalı diye. Bi süre sonra öğürmeye başladı. Avent ultra soft aldım. Şuan çok seviyor. Sadece çok açsa veya çok toksa istemiyor