Bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak. Beşikte sallayarak uyutuyorum. Hatta bazen ağlama krizine girince çarşafta salladığım bile oluyor. Asla başından ayrılamıyorum 20 dk uyuyor arada en fazla 30 dk oluyor. Uykusuda çok hafif. Sallama olayı çok yormaya başladı uyurken bile sallıyorum yoksa hemen uyanıyor. Sallamayı bırakan anneler yardım edin nasıl bırakabilirim. (Bebeğim emzik almıyor)