minikbabyy 2-3 gün önce post açmıştım ablam hamile diye evde 2 test yaptık pozitif çıkmıştı. Kapanmadan sağlık ocağına gittik kan verdik sonuçlar çıkmış hamile olmayan falan yazıyor. Anlayan var mı nedir bu??
kelebekim minikbabyy evet değeri çok yüksek. Hamile olmayan kişilerin değeri 0 çıkar. 42bin çıkmış değeri 6 haftayı geçmiş. Son adet tarihinden itibaren hesaplatsaniz kaç haftalık olduğunu bulursunuz.
Oglunasikbiranne08 minikbabyy 0-5 arası hamile olmayan diyor . Sizin değer 42bin107 yani hamile cnm .
minikbabyy Oglunasikbiranne08 anladım vanım benimde ablamında daha önceki değerler böyle çıkmamıştı bu bi değişik geldi o yüzden şaşırdık hamile olmayan falan yazınca
Yigitmiray38 minikbabyy son adet tarihi nedir. Acaba ikiz mi ailede var mı ikiz yada eşinin ailesinde
minikbabyy Yigitmiray38 28 temmuzmuş. Evet ikizler var ailemizde bizim ikiz kardeşlerimiz annemizin karnında vefat etmişler doğmadan. Ay yapmayın bu şoku kaldıramaz ablam😂😂 ikiz gibi mi duruyor
kelebekim minikbabyy 6 buçuk hafta gebe ye göre değeri yüksek. Moğol gebelik değilse çocuk gebelik olması çok yüksek. Korkunun ecele faydası yok. Allah vermis kismetiyle gelirler inşallah. Bir an önce gitsin Dr a.
minikbabyy Deletedmom_64 yaa öyle mi😱 ben bunu ablama söyleyemem çok morali bozulur 🙈 inşallah öyle değildir
minikbabyy Deletedmom_64 evet 7aylık bi oğlu var bu hamilelik beklenmedikve şans eseri. O yüzden çok morali bozuk
Yigitmiray38 Bkmezc hcg değeri yüksek çıkmış ana kesin demedim. Belki haftası büyüktür adet tarihine göre normal de olabilir.