Obiranne_ Merhaba yeni doğum yaptım bebeğim 14 günlük topuk kanında tsh değeri sınırda çıkmış tekrar alacaklarmış yarın sizde de böyle durum oldu mu
Guzelmiguzel Obiranne_ ben haşimoto hastası olduğum için bebeğimin tshı 24 çıktı ilk doğum kan kontrolünde doktor muhtemelen düşecektir dedi yarın kontrol günümüz bakalım insallah düşmüştür. Sizin kontrol ne zaman endişe etmeyin düşer insallah
Obiranne_ melek08 sonuç temiz çıktığında aramıyorlarmış aramadılar o yüzden şimdi hersey normal çok şükür