Balkizlarim götürdüm antibiyotik verdi şuruplar falan rahatladı hemencik uykuya geçti 😓 bilemedim kaç gün evde diş yüzünden diye ateşi umursamadm ama hep ilgilendim aferin falan verdim kendimce ufak bı soğuk algınlığı dir bide iki gündür baktım yutkunurken öksürükken zorlanıyor ve ogurmeye başlıyor acısından anladım iki gün diye bekledim aptal gibi ama bugün hemen götürdm😓 hiç kıyamam ben ona