2haftadır bir memeyi zar zor boşalttııgı gibi emerken dudak kısmından cak cuk ses çıkartıyor sanki öpücük kondurur gibi. Tamam memeyi tam kavrayamıyorum diyorum tekrar nemeyi çekip tekrar veriyorum agzına yine aynı ses. Bebede rahatsız oluyor emmek istemiyor çünkü cok gaz yapıyor
Geceleri de saat başı uyanır oldu muhtemelen ememediği için açlıgına uyanıyor
İlk zamanlar böyle cak cuk ses çıkartarak emmezdi. Ne yapmalı var mı başına böyle bişi gelen. Neden oluyor bşr yol gösterin allah aşkına kafayı yicem uykusuzluktan