alyaninannesi1 kalabalık bi kutlama olacaksa doğum günü sonrasını tercih ederdim.
Şahsen kalabalık tercih etmedim sadece kızıma hatıra kalsın diye pastasını yaptırdım eşim, ben ve kızım kutladık hem kızımda rahatsız olmasın dedik zaten fotoğraf çekildik kendi aramızda 10 dk sürdü ve sonra hemen uyumak istedi iyi ki kalabalık yapmamışım hemen sessiz sakince uyuttum