Merhaba, bebeğim Philips Avent ultra air emzik kullandı 6. aya kadar. Şimdi aynı seri emziğin 6-18 ayını aldım, zaten emziğin değişmesi gerekiyordu (bir süredir kullanıyor 0-6 ayı, tekrar vermek istemedim.) Ama 6-18 emziği tutmuyor, büyük geldi sanırım yabancıladı. Emziği genelde uykuya geçişte kullanıyor aslında. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu, marka mı değiştirdiniz nasıl çözdünüz?