Nasılsınız güzel annişler ☺️
Bi sorum olacaktı size burayla alakalı olmayabilir ama hepiniz doğum yaptığınız için fikirlerinizi almak istedim , doğumdan sonra benim göğüs uçlarım küçük ve çökük olduğu için bebeğimi emzirmekte zorlandım ve yara olmuştu aklınıza gelecek bütün kremleri ve göğüs silikonlarını kullandım çeşitli çeşitli ama iyiyleşmemişti , göğüs kapağı işe yarıyor mu birde ne zaman kullanılmaya başlanmalı beni bilgilendirirmisiniz ? Happy momda çoğu kişinin bilgisi yok …