mira___ plastik cerrahiye gidip omuz ve sırt ağrısı çektiğinizi söylüyorsunuz sonra sizi muayene ediyorlar göğüslerinizi ölçüyorlar Eğerti gerçekten büyük( onların belirli bi ölçüsü var o ölçüden büyük çıkıyorsa ) ve sarkıksa fotoğraf çekip profesöre gösteriyorlar ameliyata uygun olup olunmadığını sorduktan sonra sizi bilgilendiriyorlar telefonla arayıp tabi kabul edilirse akciğer filmi , ameliyat için kan falan veriyorsunuz tahlil yapılıyor ameliyatta bi problem çıkarmı diye sonra ise ameliyatı profesör kabul ettikten sonra sıraya alınıyorsunuz ( öncelikli hastaları öne alıyorlar siz sıranızı bekliyorsunuz benim bekleme sürecim 3 4 ay sürmüştü , benden sonra gelen acil hastalarını falan öne alıyorlar ) ameliyat günü ise tekrardan ölçüm yapıp kalemle şekil çiziyorlar ( siz isteğinizi belirtiyorsunuz ). Sonra yaklaşık 15 dk içinde ameliyata girdiğimde varis çorabı giydirdiler kan pıstısı oluşup biyerlere kaçmasın diye ameliyattan çıktım uyanmamla birlikte ameliyat 4 buçuk saat sürdü uyandığımda biraz ağrım vardı ağrı kesici verdiler sonra sezeryandeki gibi yürütüyorlar, ertesi gün nerdeyse hiç ağrım yoktu ve taburcu oldum sadece sırt üstü yatıyorsunuz ve yataktan kalkarken göğüs kısmından destek almadan kalkmanız gerekiyor yoksa dikiş patlayabiliyor ( eşim sırtımdan destek verip kaldırıyordu ) beni yanlış hatırlamıyorsam 3. Yada 4. Gün duş aldım şampuan ve sabunsuz sürekli krem kullanıp medikal sütyeni temiz kullanmak gerekiyor ve göğüsleriniz iyileşip doktor kontrolüne gidene kadar medikal sütyen kullanıyorsunuz , ha bide yüksekten bişey almamanız gerekiyor yani kolunuzu yukarıya uzatmamanız gerekiyor …. Benim Ameliyat kesimim çok enterasan çünkü göğüsüm acayip derece de sarkık ve kocamandı 😂 ya göbeğime değiyordu 😂😂😂😂 süreç böyle ilerliyor