Ylmzkbra06 hem de nasıl 😥 mahfetti bizi. Ateşi 39.9u gördü.huysuzluğu 3 4 gün sürdü uyuyamadı o gece. Bexsero biraz ağır geldi doktor da demişti ateş olmasa bile şurup ver ağrısı olacak diye. Önümüzdeki hafta 2. Dozu alacak şahsen herkesin verme demesine rağmen öncesinde şurup vermeyi düşünüyorum. 2 ve 4. Ay aşılarımızda hiç sıkıntı yaşamamıştık buarada