Arçelik marka eski tip çamaşır makinem vardı 4 yıldır kullanıyordum. Makineye birşey oldu ve bazı sürelerde kendi kendini beklemeye alıyordu . Son 15.dk da veya ne bilim 20. Dk da çalışmaya devam etmesi için tekrar düğmeye basıyordum da devam ediyordu . Yeni bir makine aldık çok şükür bu eski makineyi de eskiciye verelim dedik 100 lira veririm dedi 😌vermedik . Çok birşey beklemiyorum ama 100 liraya da satmayalım ya yani ben bu makineyi 100 den yukarı satamaz mıyım veya eskisini getir şunu al gibi yerler var mı bildiğiniz bari yeni makinenin ödemesine ekleriz ne bilim eski makine elimde kaldı ne yapsam sizce güzel anneler