Kizlar bebeğim bir kaç gündür hastaydı biraz sağlık ocağına götürdüm grip dedi ama çok ağzı burnu akıp atesi olmuyordu halsızlığı vardı burnuda az akıyordu ilaç verdi doktor işte dün biraz iyiydi keyfi yerindeydi ama öksürük falan yoktu bugünde öksürüyor sanki boğazında bişey var sesi de bu tuhaf daha 11 aylık ne yapsam düzelir boğazı acil biseyler söyleyin daha çok hasta olmadan düzelmesi lazım