deletedmom719 Kızlar 38 günlük bebeğimin iki kaşının ortasında 10 15 gündür Bi şişlik var ultrasonla bakıldı kist ama zamanla küçülür denildi önemli bir şey değilmiş. 2 ay sonraya tekrar randevu verildi. Var mı aynı durumu yaşayan nedir bu şişlik 🥴
balmom deletedmom719 fotoğrafını atarmsnz bnmkide doğduğundan beri gözünün yannda var yağ bezesi ne benzio bn daha goturmedim doktora
deletedmom719 balmom canım fotoğrafta çıkacak kadar belli değil dokununca çok sert. Ama başka bir doktora daha götürdük yağ bezesi zamanla geçer dedi 🙏
balmom deletedmom719 [url=https://hizliresim.com/WXXN72][img]https://i.hizliresim.com/WXXN72.jpg[/img][/url] bak bnmkide böyle yanagnda da çkmaya başladı ama daha küçük bu kadar büyük deil seninki de boylemi
deletedmom719 balmom yok kuzum bizim ki böyle değil. Bizim ki misket kadar tek parça dıştan belli olmuyor dokununca oraya sanki taş koymuşsun gibi geliyor ele. Ama senin ki ucları beyaz mı? Sanki sivilce gibi
balmom deletedmom719 ewt canm aynn öyle doğduğundan beri var gözünün yannda ki yanagnda da çkmaya başladi