pnr0622 Merhaba, deneyimleyip memnun kaldığınız SPA merkezi var mıdır, bir de bebeğiniz sevdi mi acaba? Götürmek istiyorum ama hijyen vb. anlamında kararsızım biraz. 🥴 2 ay 10 günlüğüz henüz.
Yarenventolin pnr0622 Louise Baby Valla biz 39 günlükken götürdük meva plaza şubesine gayet hijyenik temizdi memnun kaldık bebeğim kolik ve gazlı iyi geldi
pnr0622 Yarenventolin Benim de aklımda burası var aslında, YDA için aramıştım ben de. Havlunuzu kendiniz mi götürdünüz peki, bir de aynı anda birkaç bebek mi oluyor yoksa sadece siz mi vardınız?
Yarenventolin pnr0622 sadece biz vardık bizim sudan çıktıpımızda suyu boşaltıp yan havuzu doldurdular bir sonraki seans için , yok hiç bir şey götürmüyorsunuz tertemiz havlu veriyorlar ona sarıyorsunuz çıkarken zaten sonra masaj yapıyorlar
Yarenventolin pnr0622 bizim bebek çıkınca ağladı havuzun yanında rmzirdim rahattı da ayrıca çok ilgililerdi
pnr0622 Yarenventolin Oğlum banyo yaparken çok mutlu ama çıktıktan sonra kıyameti koparıyor, muhtemelen orada da öyle olur bizim de 😃