Gastronomanne 10aylik kızımı doğduğundan beri sağım yaoarak besliyorum. 2 aylıkken 100 ml veriyordum bakıyorum 3 satte bir. Amaher bebiş farklı olduğu için gözlemleyerek vermek daha iyi. Tek seferde 100 ml vermedim 25 ml olarak 4 seferde arada yarım saat olacak sekilde veya kendine bıraktım içti içti bıraktı ve biberonin dibinde varsa beklerdim biraz oyalar bakımını yapar kalanını verirdim. O yüzden hiç kusması, gazı vs yakınması olmadı hiç. Tabii gece beslenmesinde de ilk 4 ay boyunca tek seferde besleyip yan yatirirken pıt pıt yapıp gazını alıp kaldırmadan hallettim. Çok şükür 10 ay boyunca açıkip ses veriyor besliyorum uyumaya devam ediyor size de bu şekilde tavsiye ederim uykusu açılmıyor ve buna alıştığı için de süt içerken uyansa bile beslenmesi bitince pıt uyuyuveriyor. Bir de aklıma gelmişken bı dönem meme tərbiyəsi denilen bişey oluyor göğsunuzu boş hissetseniz bile aslında dolu oluyor o yüzden en fazla 4 saatte bir en fazla yani 4 saati geçirmeden sagiminizi yapın. Allah’a bin şükür 10. Aya gəldim bu şəkildə və bu platformdan.tanistigim bir anneyle görüştüm ve kızına süt annelik yapmama vesile oldu ❤️