Yarenventolin Egem06 ben Ankara’da yaşıyorum ailem Mersin’de bizde ekimde gideceğiz bu yıl denize giriliyor kasımda serin oluyor ama tam zamanı oluyor bence
gocebebirbayan Egem06 canım hava şimdiden soğudu ne kasımı. Sabah g*tm donuyor battaniye ile yatıyoruz
Egem06 Anneoldmyaa 😂😂😂😂zaten şans yok bende ameliyat oldum bu sene giremedim Kadım da gideriz deyince aklıma ilk Deniz geldi 😂sevindim
Egem06 Yarenventolin bizde annemlerle birlikte Ankara’da yaşıyoruz Mersin’de annemlerin yazlığı var okul yarı yıla girince gitmeyi planlıyoruz aklıma Deniz geldi 😂
Egem06 gocebebirbayan 😂😂😂😂kız Allah iyiliğini versin annenler Susanoğlu yazlıktalar oralar tatil bölgesi ya karşı komşusu demişti biz ekime kadar denize giriyoruz diye 😂😂
Egem06 expectopatronum 😂😂🫶ya aslında bende giremiyorum ama annemler Kasım da okullar araya girince gidelim diyor aklıma Deniz geldi oralar nemli yerler ya hani bilemedim
gocebebirbayan Egem06 onlar alışkındır belki sen hasta olabilirsin. Ben asla giremem mesela bana soğuk gelir 🥲