Bugleminannesii 4 aydır mama yediremiyorum sadece biberonda su içiyor, kaşıkla vermeyi denedim istemiyor bir süre enjektörle verdim sonra onuda istemedi şuan damlalıkla ağzına bırakıyorum çizgi film izletirken (lütfen yargılamayın başka türlü yediremiyorum) birde uykuda vermeyi deneyin ben öylede çok içirdim, ek gıda 3 çay kaşığını geçmiyor onu yiyinca mamyı hiç almıyor, yemeyen çocuk kadar zoru yok gerçekten.