Deletedmom_58 Bu atak başladı başlayalı insan olduğumu unuttum resmen. Yahu niye 10 dk uyur bi çocuk niye ya niye?? 9 gün kaldı bitmesine ama ben de bittim gerçekten ne zormus bu atak dönemleri yaaa her ayın mı atağı olur arkadaş.
Aysegul93 Deletedmom_58 bizimde öyle sürekli ağlıyor gece sürekli saat başı uyanıyor gerçi dişte çıkarıyor ikisi bir arada
Deletedmom_58 Elika00 malesef korkutmak istemezdim ama 28 gün sürüyor ve zor bi atak tavsiyem dinlenebildigin kadar dinlen
Deletedmom_58 35izmir bilmiyorum ki ya dur ona hiç hazır değilim zaten 9 ay bitmek üzere bi nefes alıyım yaaa😃😃
tubiiik_ Deletedmom_58 3_4 gundur oyleyim bende sebebsiz yere aglama biseye uzanamadigi da aglama kucaga almadim diyr aglama uyutuyorum diye aglama uyutmuyorum diye aglama bide agamasi mız mız aglamalari o sirada diste patlatti bilmiyorum valla nasil bitirebilcez ataklari
tubiiik_ Deletedmom_58 evetya ben mutfakta olimodadayim kizim oturma odasinda agliyor sonra kapiya bakiyo geliyormu gelmiyormu diye gelmiyorsam tekrar agliyo kapiya bakiyo cok üçkağıtçılar
Cokteyzeyenianne Deletedmom_58 8. Ay bitti 9 a giriyoruz atağı mı varmış yine ya Ben de diş çıkarttığı için sanmıştım combo olmuş bana.. Sabrediyorum geçecek bu günler ☺️
Miniminnakbebe Deletedmom_58 bizim de 7 buçuk aylık ve huniyle gezicem artk. Gündüz 2 saat salladığım oluyor bırakır bırakmaz gözler açılıyor. Her dakika üstümüzde bak bunu yazarken gene gelip tırmandı devam edemicem 😂😂