DilosCe Denooomii sebamed pişik kremi ve dalinin likit pudrasını sürüyorum çok fazlaysa sudocrem sürüyorum
boncukannesi123 Denooomii pudrada çok iyi geliyor ama geçenlerde bepanthol pişik önleyici vardı evde onu sürdüm hemen söndürdü özellikle duştan sonra
Sumiree Denooomii pişik kremi sürüyorum çok fayda ediyo pudra önerilmiyo herhangi pisik kremi oluyo derin olmadıgı için banyodan sonra bir kere sürünce diğer banyo zamanına kadar tekrar sürmeye gerek kalmıyo koruyo
Deletedmom_123 Boyun altına oluyor mu bilmiyorum ancak pişik olduğu zaman hametan ve trosyd kremi karıştırıp sürüyorum ertesi güne geçiyor pişik çok ağır pişiği bile geçiriyor
Urazinannesi2903 Ben sudokrem surdum kizarikligini vs aldi hemen 1 2 saat bile olmadan..tavsiye edebilirim deneyebilirsiniz onuda😊
frambuaz Denooomii her banyodan sonra ve ara ara zeytinyağı surersenız hıcbısey olmaz benım bu zamana kadar hıcbısey olmadı kilolu olmasın aragmen
ananasss Denooomii benim kızımda da oldu hamazinc kullandım günde üç kere hemen geçti nöbetçi eczaneden hemen al kullan bana teşekkür edersin 🥰