minnakimm 13 aydır yoyko kullanıyoruz. Biz 900 TL ye aldık şuan 3 bin TL olmuş gerçi. Hem anne yanı olıyo hem beşik gibi sallanıyo. Hem büyük. Hep çantası ile başka yerde kaldığımız zaman taşıyoruz. Yanında takılır aparatı var bez falan koymak için. Kendinden pedi var ama biz yine de yatak aldık ama en azından başka yere gidince o ped yeterli olıyo