Egesmomm bizim düştükten sonra kanamıştı götürmüştü k vitamini yapıyorlar bence götürün hatta 2. kez kanadıgında doktorumuz içimiz rahat etsin diye tahlil yapmıştı pıhtılaşma vs için bence ihmal etmeyin en azından içiniz rahatlar muhtemelen k vit yapacaklar