Tugce O hastanede doğum yaptım tayinimiz çıkana kadar Serdar hocaya götürmüştük , ilk kontrollerini Veli hoca yapmıştı ve sonrasındaki birkaç kontrollerini de, öncelik varsa yoğunbakımda değilse Veli hocaya öncelikle alın derim şahsi fikrim yine siz daha iyi bilirsiniz